nedeľa 16. októbra 2016

Pesto ...

... som dostala od kolegyne. Bola to veľká dávka domáceho pesta. Keďže ho bolo treba rýchlo spotrebovať, tak po ceste domov som kúpila kuracie prsíčka, prosciutto a sušené paradajky. A aby sme nevečerali príliš neskoro, tak som sa hneď po príchode domov pustila do prípravy večere.  Odkedy mám wok, všetky cestovinové jedlá varím len v ňom :)

Penne s pestom a kuracím mäsom



Ingrediencie
250 g kuracieho prsíčka
100 g prosciutto
2  šalotky
2 strúčiky cesnaku
50 g sušených paradajok
200 g pesta
400 g cestovín
2 PL olivového oleja
soľ
parmezán 


Postup 
Podľa návodu uvaríme cestoviny, najlepšie al dente. Medzitým na väčšej panvici, alebo ako v mojom prípade vo woku, na olivovom oleji opečieme kuracie mäso, ktoré predtým nakrájame na menšie kocky a jemne osolíme.Vyberieme ich a dáme na bok. Prosciutto nakrájame na slížiky, šalotku a sušené paradajky na kocky, cesnak na tenké pláty. Potom postupne ich opražíme na panvici, najprv prosciutto, po chvíli pridáme šalotku a sušené paradajky a na záver cesnak aby nezhorkol. Primiešame pesto a opečené kuracie mäso. Cestoviny scedíme, ale neoplachujeme a ani nemusíme nechať veľmi odkvapkať a hneď primiešame k základu. Spolu celé dobre prehrejeme a môžeme servírovať. Na tanieri posypeme strúhaným parmezánom. 

Dobrú chuť!



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...