Pesto ...

... som dostala od kolegyne. Bola to veľká dávka domáceho pesta. Keďže ho bolo treba rýchlo spotrebovať, tak po ceste domov som kúpila kuracie prsíčka, prosciutto a sušené paradajky. A aby sme nevečerali príliš neskoro, tak som sa hneď po príchode domov pustila do prípravy večere.  Odkedy mám wok, všetky cestovinové jedlá varím len v ňom :)

Penne s pestom a kuracím mäsom



Ingrediencie
250 g kuracieho prsíčka
100 g prosciutto
2  šalotky
2 strúčiky cesnaku
50 g sušených paradajok
200 g pesta
400 g cestovín
2 PL olivového oleja
soľ
parmezán 


Postup 
Podľa návodu uvaríme cestoviny, najlepšie al dente. Medzitým na väčšej panvici, alebo ako v mojom prípade vo woku, na olivovom oleji opečieme kuracie mäso, ktoré predtým nakrájame na menšie kocky a jemne osolíme.Vyberieme ich a dáme na bok. Prosciutto nakrájame na slížiky, šalotku a sušené paradajky na kocky, cesnak na tenké pláty. Potom postupne ich opražíme na panvici, najprv prosciutto, po chvíli pridáme šalotku a sušené paradajky a na záver cesnak aby nezhorkol. Primiešame pesto a opečené kuracie mäso. Cestoviny scedíme, ale neoplachujeme a ani nemusíme nechať veľmi odkvapkať a hneď primiešame k základu. Spolu celé dobre prehrejeme a môžeme servírovať. Na tanieri posypeme strúhaným parmezánom. 

Dobrú chuť!



Komentáre